Uratuj lato 2020 4x3Internauci pod hasłem #URATUJLATO zachęcają do zakupu cyfrowych voucherów, które będzie można wykorzystać w przyszłości. Dzięki zaangażowaniu klientów właściciele firm nie pozostaną sami w trudnych czasach, a kiedy otworzą się ponownie — odwdzięczą się im, oferując nawet do 50 proc. zniżki.

 

Zamknięcie na czas pandemii miejsc takich jak restauracje, teatry czy salony kosmetyczne w wielu przypadkach wiąże się z ryzykiem bankructw. Dlatego ich stali bywalcy postanowili wziąć sprawy w swoje ręce, organizując w sieci wyjątkową akcję, która ma na celu wesprzeć je finansowo.

Czekając na lepsze dni

Lato, będące częścią nazwy kampanii, jest nie tylko porą roku, ale przede wszystkim symbolem tych lepszych dni, na które z niecierpliwością, ale także niepewnością wszyscy czekają.
– Każdy z nas ma miejsca, do których lubi wracać. Rozmawiając z właścicielami naszych ulubionych lokali, zorientowaliśmy się, że po zakończeniu kwarantanny mogą one już nie istnieć. Postanowiliśmy więc wziąć sprawy w swoje ręce i zorganizować akcję, wspierającą wszystkie miejsca, którym grozi podobny scenariusz. Chodzi nie tylko o gastronomię, ale także teatry i całą branżę usług – mówi Dominik Posmyk, współtwórca platformy LunchNext.com, prowadzącej akcję #URATUJLATO.
LunchNext.com to projekt stworzony z pasji, dlatego jego autorzy zrezygnowali z pobierania jakichkolwiek opłat za korzystanie z platformy w czasie pandemii. Jedyny koszt dla lokalu, to standardowa, minimalna prowizja operatora płatności.

 

URATUJLATO 500 x 500


– Nie chcemy biernie patrzeć na problemy lokalnych biznesów. Czujemy, że możemy zrobić coś więcej, niż tylko zostać w domu. Stąd pomysł na stworzenie platformy, która pozwoli każdemu z nas włączyć się do pomocy – wyjaśnia Piotr Grudzień, współtwórca LunchNext.com.

Kup i pochwal się

Aby kampania zdobyła jak największy zasięg, jej organizatorzy przygotowali grafiki #URATUJLATO, zachęcając do ich udostępniania w mediach

społecznościowych. Wszyscy, którzy zdecydowali się wesprzeć swoje ulubione miejsce, kupując voucher, mogą pochwalić się tym na swoich kanałach, rozpowszechniając informację o akcji.
Do akcji może przystąpić każdy podmiot, który potrzebuje wsparcia – wystarczy, zarejestrować firmę na platformie LunchNext.com, określić wartość vouchera i zniżki dla klienta oraz dodać jego graficzny projekt.

OLGA DANIELEWICZ

Graf. materiały prasowe LunchNet.com

Praktyczne wiadomości i rady z życia osobistego, rodzinnego, zawodowego i towarzyskiego. Od finansów przez prawo po nowe technologie, Na co dzień i od święta. Poznaj, zastosuj, podziel się swoimi sposobami na zaradność! Kliknij w link, znajdziesz się na naszej stronie Zaradni żyją lepiej na Facebooku; jeśli ją polubisz – wystarczy kliknięcie, znaczek jest u góry tej strony – to od tej chwili zajawki wszystkich ważnych dla Ciebie artykułów, zaraz po ich publikacji w tym portalu, pojawią się na twojej facebook’owej osi czasu!