Sushi Bistro otwiera szsty lokal w ramach sieci 2021 4x3Sieć Sushi Bistro otwiera swoją nową restaurację w Legionowie. Jest to szósta lokacja, druga poza Warszawą i drugi lokal typu Eat&Drink.

 

Sushi Bistro to ogólnopolska sieć lokali z kuchnią japońską, która odniosła sukces na rynku warszawskim. Obecnie rozwija swoją działalność w systemie franczyzy na terenie całej Polski.

Sushi dla żeglarzy

Od 28 lipca br. w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 1D otwarty jest drugi w ramach sieci lokal Sushi Bistro Eat&Drink, gdzie Goście, obok zamówień z dostawą do domu, będą mogli zjeść na miejscu. Specyfika lokalizacji restauracji oferuje dodatkowo dostawy również do zegrzyńskich portów, więc z oferty restauracji będą mogli skorzystać również żeglarze.
Dostawy z restauracji w Legionowie będą realizowane w całym powiacie legionowskim: Legionowo, Jabłonna, Nieporęt, Zegrze, Serock, Skrzeszew, Dębe, Jachranka, Aleksandrów, Stanisławów 1 i 2, Kąty Węgierskie, Chotomów, Rajszew, Grudzie, Wieliszew.

 

Eat Drink 2
Fot. materiały prasowe Best Food

 

Sushi Bistro działa na rynku warszawskim od 2014 roku, marka należy do firmy Best Food Sp. z o.o. Pierwszy lokal Sushi Bistro powstał na Ursynowie, jego aktualna siedziba to Pasaż Stokłosy 11/u12, gdzie jednocześnie znajduje się centrala firmy. Z czasem marka otworzyła na zasadach franczyzy kolejne trzy lokale w Warszawie: na Pradze ul. Łukowska 2, w Ursusie ul. Chełmońskiego 2 i na Żoliborzu przy ul. Drużbackiej 19.

Dwa modele bistro

Sushi Bistro opiera system franczyzy na dwóch modelach:
• Eat&Drink, gdzie oprócz dostaw i odbiorów osobistych Klienci mogą zjeść na miejscu i spróbować wyselekcjonowanych trunków, obecnie funkcjonujądwa lokale tego typu (Warszawa i Legionowo),
• Take Away, które nastawione jest na dostawy oraz odbiory osobiste – 4 lokale.
Sieć Sushi Bistro ma scentralizowany system zamówień, który odbywa się przez stronę internetową www.sushibistro.pl, lub centralę telefoniczną pod nr tel. 690 246 299. Obok logistyki i sprzedaży centralnie prowadzone są również komunikacja, działania marketingowe i promocyjne. Best Food jako franczyzodawca oferuje w pierwszym okresie działania restauracji inwestycję w marketing oraz szkolenia na poziomie przynajmniej 25.000 PLN, w tym 10.000 PLN na szkolenia prowadzone w pierwszym miesiącu prowadzenia działalności i około 15.000 PLN na działania marketingowe w pierwszych dwóch miesiącach działalności.

Menu takie samo

Sieć Sushi Bistro we wszystkich swoich lokalach ma takie samo Menu, które obejmuje 30 propozycji zestawów sushi i 56 różnych rolek. W Karcie są również inne dania np. owoce morza, czy tatary rybne. Menu Sushi Bistro to selekcja dań, które przez lata były tworzone tak, aby zaspokoić kubki smakowe każdego gościa.
Ceny menu w całej Polsce są takie same. Dla wszystkich Klientów Sushi Bistro w kraju są przygotowywane te same promocje i atrakcje. Od niedawna Sushi Bistro wprowadziło miesiące inspirowane smakami kuchni z całego świata! W każdym miesiącu Menu zostaje powiększone o dwie, nowe pozycje – Zestaw Miesiąca oraz Rolka Miesiąca, które przygotowane zostają z dodatkiem składników, charakteryzujących dania z poszczególnych krajów.
Sukces, który Sushi Bistro odniosło na stołecznym rynku zawdzięcza przede wszystkim świeżym i smacznym produktom, niezawodnej dostawie do 60 minut, oraz różnorodnemu menu, które trafiło w gusta i smaki Klientów. Wraz z rozwojem sieci właściciele Sushi Bistro chcą przenieść te wysokie standardy do lokacji w całej Polsce, gdzie mają nadzieję zaspokoić smaki najbardziej wyrafinowanych sushi maniaków.

MICHALINA WDOWIŃSKA

Analizujemy wszystko co ważne dla Twojego portfela oraz praw i obowiązków. Jeśli polubisz nas na Facebooku, każdy nowy artykuł wyświetli się na Twojej stronie zaraz po publikacji; w ten sposób nic ważnego nie umknie Twojej uwadze. Kliknij więc w ten tekst, zznajdziesz się na taszym fanpage i u gór zostanie Ci do kliknięcia boksik "polub"!