Warszawa została wzbogacona o murale Jusha, które powstały we współpracy z artystką młodego pokolenia.

 

Start-up Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush za pomocą dwóch murali, które powstały we współpracy z Eweliną Gąską – artystką młodego pokolenia z Warszawy. Obie prace zostały namalowane w charakterystycznej dla marki kolorystyce, a ich główni bohaterowie czerpią z życia pełnymi garściami. Murale można podziwiać w Warszawie przy ulicy Ząbkowskiej oraz ulicy Jaracza przez najbliższe pięć miesięcy.

Ekspresowe zakupy online

Akcja promująca usługę ekspresowych zakupów online jest kolejnym akcentem letniej kampanii Lite e-Commerce. Wcześniej start-up wystartował z działaniami OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji – dowóz w plener do wybranego „wirtualnego punktu odbioru”. Tym samym twórcy rozwiązania kontynuują promocję marki za pomocą hasła „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!”, skierowanego do ludzi ceniących nowoczesne i wygodne rozwiązania.

 

mural1 Fot. materiały prasowe Jush


Murale przyciągają wzrok mocnymi kolorami z przewagą zieleni, które są wiodącymi barwami w identyfikacji marki. Narysowane postacie przywołują skojarzenia związane z wolnym czasem i dobrą zabawą. Na grafice znajdziemy bohaterów cieszących się życiem, którzy „robią, co chcą”.

Kwadrans na zakupy, więcej czasu na przyjemności

Pozwala im na to aplikacja Jush, dzięki której mogą zrobić zakupy w 15 minut. Dzięki temu wolne chwile mogą przeznaczyć na rozwój swoich pasji – jazdy na desce czy tworzeniu muzyki. Całości dopełnia torba z zakupami, która znajduje się na pierwszym planie. Na jednym z murali spostrzeżemy również kuriera z charakterystyczną zieloną torbą na zakupy.

 

mural2 Fot. materiały prasowe Jush


To kolejne murale marki, która zadebiutowała na rynku w październiku ubiegłego roku. Wcześniej Jush promował swoją usługę muralem w komiksowym stylu na jednej ze ścian Domu Towarowego Braci Jabłkowskich przy ul. Brackiej 25 w Warszawie. Jego autorem był Aleksander „Lis Kula” Morawski, znany z projektów okładek dla takich artystów jak Quebonafide, Solar i Białas, Małpa oraz Włodi.
Jako marka chcemy wpisać się na stałe w tkankę miejską Warszawy. Zależy nam, żeby nasza komunikacja ozdabiała, a nie zakłócała miejski krajobraz. Murale stanowią artystyczną interpretację opowiadającą o usłudze i jej benefitach – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.

Jush wspiera młodych polskich artystów

Jush kontynuuje działania z artystami młodego pokolenia. Po współpracy z Aleksandrem „Lisem Kulą” Morawskim zdecydował się podjąć ją z projektantką wizualną i i ilustratorką Eweliną Gąską.

 

mural3Fot. materiały prasowe Jush


Kluczowy dla twórców aplikacji był styl artystki, który pasuje do swobodnej komunikacji marki. Startup Lite e-Commerce zapowiada, że w przyszłości planuje nawiązać kolejne współprace z polskimi, utalentowanymi artystami.

Trwa promocja Jusha na lato

Lite e-Commerce wraz z nadejściem lata wystartował z promocją dla nowych, jak i stałych użytkowników usługi. W ramach akcji każdy klient dostawał w lipcu i ma dostać w sierpniu nawet po 200 zł rabatu do wykorzystania w danym miesiącu.

 

mural4Fot. materiały prasowe Jush


W każdym miesiącu objętym promocją na użytkowników czeka po 10 kuponów po 10 zł na zamówienia powyżej 35 zł oraz 5 kuponów po 20 zł na zamówienia powyżej 50 zł. Przy zakupach powyżej 35 zł klienci zyskują również darmową dostawę. Niewykorzystane kupony nie przechodzą na kolejny miesiąc.

OLGA DANIELEWICZ