jomalone 400 x 300Brytyjski dom zapachowy Jo Malone London, słynący z tworzenia ponadczasowych, eleganckich zapachów, otworzył swój flagowy, monobrandowy butik w Westfield Mokotów w Warszawie.

 

Marka Jo Malone London tworzy od 1994 roku paletę kunsztownych w swojej prostocie, eleganckich zapachów i promuje ideę świata, w którym rozpieszczane są wszystkie nasze zmysły. Zakupiona w roku 1999 przez Estée Lauder Companies, Inc., ta międzynarodowa marka słynie obecnie ze swoich niebanalnych kompozycji zapachowych oraz wyróżniającego ją brytyjskiego charakteru.

Najlepsze marki idą do Polski

– Cieszymy się, że kolejna globalna marka premium - Jo Malone London, zdecydowała się otworzyć swój pierwszy butik w Polsce właśnie w Westfield Mokotów. To kolejny dowód na to, że centra handlowe Westfield stanowią gwarancję jakości i przyciągają najlepsze światowe marki, które wybierają te lokalizacje dla swoich flagowych salonów. Wyjątkowe doświadczenia zakupowe oferowane przez Jo Malone London doskonale wpisują się w DNA Westfield Mokotów, dla którego od zawsze dostarczanie najlepszych propozycji zakupowych, dbałość o klientów i ich wrażenia w trakcie odwiedzin w centrum były kluczowe. – mówi dyrektor centrum handlowego Westfield Mokotów, Izabela Wójcik.

 

jomalone1

 Fot. materiały prasowe Jo Malone London

 

Dla indywidualistów i koneserów

Zapachy brytyjskiej marki powstają po to, aby można je było odkrywać. Są komponowane z dbałością o szczegóły, aby można było je nosić indywidualnie lub łączyć, chcąc uzyskać bardziej spersonalizowane perfumy. Każdy z nich jest opracowywany we współpracy z wybranymi przez markę, cieszącymi się najwyższym uznaniem na świecie, mistrzami perfumiarstwa i przy wykorzystaniu najwyższej jakości składników. W ramach kolekcji oferowane są zapachy Cologne, produkty do kąpieli i dodatki do domu, a także sezonowe zapachy oraz edycje limitowane.

 

jomalone2Fot. materiały prasowe Jo Malone London


– Naszą ambicją jest ożywienie historii Jo Malone London w Polsce – inspiracji stojących za tworzonymi zapachami czy sztuką obdarowywania bliskich. Przybliżenie tej historii osiągniemy poprzez szersze zaprezentowanie konsumentom dodatkowych kategorii produktowych poza perfumami oraz unikalnych dla Jo Malone London serwisów, które odzwierciedlają indywidualne podejście marki do każdego konsumenta i oferowanie mu nowoczesnego luksusu – mówi Dorota Śliwowska-Zackiewicz, Brand Manager Fragrance & Hair Estée Lauder Polska.

Nowe centrum Westfield Mokotów

Otwarcie pierwszego butiku Jo Malone London w Westfield Mokotów, uzupełnia bogatą ofertę marek premium w centrum, skierowaną do najbardziej wymagających klientów.

 

jomalone0 Fot. materiały prasowe Jo Malone London


Westfield Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Centrum, należące do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i Klientem. Na powierzchni trzech pięter centrum handlowego mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Westfield Mokotów jest uważane za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.

PATRYCJA MICHALSKA