Restauracja Pizza Hut Zamw online do stolika nowy standard w obsudze klienta restauracji 2021 4x3Pizza Hut przy współpracy z PayU wprowadza nowy, bezkontaktowy sposób obsługi klienta restauracji. W lokalach Pizza Hut można już skorzystać z usługi „Zamów online do stolika”, umożliwiającej złożenie zamówienia oraz dokonanie płatności bez potrzeby oczekiwania na kelnera.

 

Polska jest pierwszym krajem, w którym wdrożono rozwiązanie.

Smartfon zamiast kelnera

Klienci Pizza Hut w restauracjach w całej Polsce mogą złożyć i opłacić zamówienie na miejscu w wygodny i szybki sposób w swoim telefonie, nie czekając na kelnera. Usługa „Zamów online do stolika” działa w ramach aplikacji mobilnej „Pizza Hut” oraz za pośrednictwem strony www.

 

PayU Pizza Hut 1440x650
Graf. materiały prasowe Pizza Hut

 

Aby skorzystać z nowego sposobu obsługi, klient posiadający zainstalowaną w telefonie aplikację „Pizza Hut” wybiera w niej restaurację, w której się znajduje, wskazuje pozycje w menu, które chce zamówić, liczbę osób oraz numer stolika, a na koniec potwierdza zamówienie i dokonuje płatności poprzez system PayU. PayU udostępnia pełen wachlarz metod płatności, w tym karty płatnicze, szybkie przelewy realizowane online, BLIKa oraz portfele cyfrowe GPay i Apple Pay.

Kod QR zamiast aplikacji

Nowa usługa działa także dla osób, które nie posiadają aplikacji mobilnej „Pizza Hut”. W takiej sytuacji wystarczy, że zeskanują kod QR znajdujący się na stoliku, dzięki czemu zostaną przeniesieni na stronę internetową restauracji, w której się znajdują i tam przejdą dokładnie taki sam proces, jak opisany powyżej.
Ostatni rok był dla całej branży gastronomicznej czasem pełnym wyzwań i wprowadzania nowych rozwiązań.

 

PayU Pizza Hut 990x545

Graf. materiały prasowe Pizza Hut

 

Aby umożliwić naszym klientom jeszcze szybszą i bezpieczną formę zamawiania, wdrożyliśmy funkcjonalność zapewniającą mobilną i bezkontaktową realizację transakcji – po dokonaniu zamówienia i płatności online, kelner przynosi jedzenie do stolika. Wdrożenie usługi rozpoczęliśmy w Polsce, jednak nie wykluczamy rozszerzenia jej na inne kraje Europy Środkowo-Wschodniej – mówi Aleksandra Chojnacka, Digital Manager w Pizza Hut.

Trend na ograniczone kontakty

W czasach ciągle dynamicznie zmieniającej się sytuacji epidemiologicznej i zaleceń dystansu społecznego, rozwiązania dające możliwość zrobienia zakupów czy też spędzenia czasu w restauracji z ograniczonym do minimum kontaktem z obsługą stają się nie tyle „ciekawostką” dla konsumentów, co oczekiwanym podejściem. Dzięki współpracy Pizza Hut i PayU powstała usługa, która wykorzystując zalety płatności mobilnych, łączy bezpieczeństwo z szybkością i wygodą. W społeczeństwie o wciąż rosnących umiejętnościach cyfrowych, tego typu funkcjonalności będą odgrywały coraz ważniejszą rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia klienta – dodaje Agnieszka Ostrowska, Marketing Manager w PayU.

Klienci Pizza Hut, którzy zdecydują się skorzystać z usługi „Zamów online do stolika”, podczas płatności smartfonem mogą użyć specjalnego kodu: KLIKNIJ20%, dzięki któremu otrzymają 20% rabatu od całego zamówienia.

Aplikacja Pizza Hut dostępna jest na systemy Android, iOS i Huawei.

RENATA KŁOSIŃSKA

Analizujemy wszystko co ważne dla Twojego portfela oraz praw i obowiązków. Jeśli polubisz nas na Facebooku, każdy nowy artykuł wyświetli się na Twojej stronie zaraz po publikacji; w ten sposób nic ważnego nie umknie Twojej uwadze. Kliknij więc w ten tekst, zznajdziesz się na taszym fanpage i u gór zostanie Ci do kliknięcia boksik "polub"!