Za oknem żar, a w głowie – pożar. Mózg dosłownie gotuje się, gdy temperatura powietrza przekracza tolerowany przez człowieka pułap.
Czytaj więcej: Upały i zdrowie. Jak myśleć i pracować efektywnie, gdy za oknem tak gorąco?
Pandemia pokrzyżowała wiele planów, ale wpłynęła też na rozwój trendu szybkich dostaw, zwłaszcza w branży gastronomicznej. Q-commerce coraz częściej przygląda się też segment spożywczy.
Czytaj więcej: Handel 2022. Czy q-commerce to właściwy kierunek dla całej branży
Choć niepewna sytuacja związana z wojną w Ukrainie wpłynęła na zmniejszenie oczekiwań pracowników, w kwietniu br. podwyższenia wynagrodzenia spodziewało się 41 proc. badanych. Wyższe zarobki to nadal najważniejszy powód chęci zmiany miejsca zatrudnienia.
Choć telewizor to wciąż głównie ekran, to dla współczesnych konsumentów jego funkcjonalność jest dziś zupełnie inna niż kilkanaście czy kilkadziesiąt lat temu.
Czytaj więcej: Niezwykła podróż w krótkim czasie czyli ewolucja technologiczna telewizorów
SuperMenu by Anna Lewandowska przebada swoich klientów w ramach kampanii “Zdrowie bez wymówek!”. To dalszy etap rozwoju firmy, która proponuje Polakom całkiem nowy wymiar cateringu dietetycznego.
Czytaj więcej: Catering dietetyczny. Zdrowie bez wymówek Anny Lewandowskiej ustanawia nowe standardy
Czterokrotny wzrost sprzedaży rowerów elektrycznych prognozuje w tym roku polski producent rowerów KROSS.
Czytaj więcej: Polak mobilny. Po elektrycznych hulajnogach hitem są rowery elektryczne
Przyspieszenia tempa rozwoju infrastruktury szybkiego ładowania. SICHARGE-D Siemensa to pierwsza ultraszybka stacja ładowania Siemensa w sieci publicznej. Jest ona jest setnym urządzeniem operatora NOXO ENERGY, ale pierwszym z mocą aż do 150 kW.
Według badań wydajność pracowników pracujących zdalnie lub hybrydowo wcale nie musi być mniejsza, a w wielu przypadkach jest wręcz przeciwnie – zwiększyła się. Mimo to, ich praca i zaangażowanie jest często pomijane podczas rozdawania zadań oraz awansów i nagród.
Czytaj więcej: Nowa normalność 2022. Czy praca zdalna zablokuje szanse na awans?
Świat męskiej pielęgnacji uległ wyraźnej zmianie, a wraz z nim rynek kosmetyków. Mężczyźni coraz chętniej korzystają z produktów dedykowanych ich skórze, a ich oferta stale się powiększa.
Czytaj więcej: Męski wyjazd 2022. Co facet powinien spakować do swojej kosmetyczki?
Z okazji urodzin pierwszego lokalu Pierogarni Stary Młyn, właściciele wspominają babciną pomoc, skromne początki i rozwój restauracji w Toruniu.
Czytaj więcej: Pierogi - mocny punkt polskiej kuchni. Pierogarnie Stary Młyn podbiły nie tylko Toruń
Sieć kawiarni Green Caffè Nero zachęca do poznawania nietuzinkowych i mniej znanych zakamarków Warszawy w ramach cyklu spacerów pod szyldem „Z kawą po Warszawie”.
Czytaj więcej: Przyjemne z pożytecznym czyli wędrówki z kawą w ręku po mieście
Polacy coraz chętniej wybierają polskie marki modowe. Już 84 proc. z nas ma w swojej szafie ubrania rodzimych brandów i projektantów a 35 proc. wprost deklaruje, że woli je od tych zagranicznych.
Czytaj więcej: Polacy nowej generacji na zakupach. Chcemy jakości, cenimy zrównoważony rozwój
Lidl Polska kontynuuje kampanię marketingową, w ramach której sieć świętuje dwudziestolecie istnienia w Polsce. Jednym z nośników jubileuszowej kampanii są murale, których sieć przygotuje aż sześć.
Czytaj więcej: Lidl świętuje jubileusz na wszelkie możliwe sposoby: teraz sześć murali!
Poker Run to formuła gry miejskiej, którą znają motocykliści na całym świecie. W trakcie jej trwania uczestnicy otrzymają mapę, zawierającą punkty kontrolne zlokalizowane w kultowych motomiejscówkach Warszawy.
Sezon e-hulajnóg rozpoczął się na dobre! W pierwszym kwartale 2022 r. liczba przejazdów w Polsce wzrosła o 140 proc., porównując pierwszy tydzień stycznia z ostatnim marca.
Czytaj więcej: Nowa normalność 2022. Mieszkańcy miast wracają do hulajnóg elektrycznych
Pracodawcy stanęli przed dużym wyzwaniem. COVID sprawił, że rutynowe spojrzenie na rolę pracy w naszym życiu uległo gwałtownemu przewartościowaniu. Do czego to prowadzi?