Zakupy Hiszpanie pozazdrocili Polakom i teraz mog robi zakupy w Pepco take u siebie 2021 4x4Po ogłoszeniu w lutym planowanego wejścia PEPCO na rynek hiszpański rozpoczęły się intensywne przygotowania do otwarcia pierwszego i kolejnych sklepów. Do września 2021 ruszy kolejne 10 sklepów, w których pracę znajdzie ponad 100 osób, między innymi w miejscowościach Castellon de la Plana, Elche, Lorca i Xativa.

 

Pepco Group, szybko rosnąca, wieloformatowa, paneuropejska sieć sprzedaży detalicznej i właściciel marek PEPCO i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, ogłosiła planowane otwarcie pierwszego sklepu PEPCO w Hiszpanii.

Na początek Alicante

Sklep będzie znajdował się w centrum handlowym Grand Via w Alicante i rozpocznie działalność 29 kwietnia 2021 roku.

 

Pepco TA 4709

Fot. materiały prasowe Pepco

 

Po wejściu na rynek hiszpański PEPCO liczy już 2200 sklepów w 14 krajach, co wraz z markami Poundland i Dealz działającymi w 16 krajach w całej Europie daje w sumie ponad 3200 sklepów.

Włosi już kupują

Wejście na rynek hiszpański poprzedzone było udanym debiutem we Włoszech, gdzie od września 2020 roku działa pięć sklepów PEPCO. W ramach ekspansji Grupy w Europie marka PEPCO rozpoczęła również przygotowania do otwarcia sklepów w Austrii.

 

18 04 pepco plaza 6539

Fot. materiały prasowe Pepco

 

Andy Bond, prezes Pepco Group, tak skomentował to wydarzenie:

 

Pepco TA 4880

Fot. materiały prasowe Pepco

 

„Otwarcie pierwszych sklepów PEPCO w Hiszpanii to kolejne – po udanym wejściu PEPCO do Włoch – potwierdzenie naszej przewagi konkurencyjnej, jaką marka PEPCO dostarcza klientom w całej Europie. Wiemy, że połączenie zachodnioeuropejskich formatów sklepowych i jakości produktów przy wiodących na rynku niskich cenach okaże się bardzo atrakcyjne dla naszych nowych klientów w całej Hiszpanii. Przeprowadziliśmy szeroko zakrojone badania rynku hiszpańskiego, który był nam już wcześniej dobrze znany od czasu uruchomienia tam marki Dealz, i widzimy, że stanowi on kluczowy element naszego ambitnego planu stania się wiodącą siecią dyskontową w Europie”.

PATRYCJA MICHALSKA