euro 400 x 300W tym roku aż 240 dodatkowych maszyn stanie na ulicach najchętniej odwiedzanych polskich miast. Tak Euronet Polska odpowiada na wakacyjne zapotrzebowanie na gotówkę w nowej odsłonie,

 

Sieć Euronet Polska po raz kolejny udostępnia swoim klientom sezonowe bankomaty i wpłato-bankomaty w najpopularniejszych wakacyjnych miejscowościach. Urządzenia zostaną po raz pierwszy zaprezentowane w nowym layoucie, a ich rebrandingowi towarzyszyć będzie specjalny konkurs.

Lato z gotówką

Jak co roku, sieć Euronet Polska instaluje dodatkowe urządzenia ułatwiające wczasowiczom dostęp do gotówki nad morzem, w miejscowościach górskich czy na Warmii i Mazurach. W tegorocznym sezonie wakacyjnym można spodziewać się zwiększonego zapotrzebowania na gotówkę – jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej, aż 71 proc. Polaków udających się na urlop wybierze wakacje w kraju.

 

euro 3

Fot. materiały prasowe Euronet Polska


By odpowiedzieć na te potrzeby, Euronet Polska planuje uruchomić rekordową liczbę 240 tymczasowych bankomatów i wpłato-bankomatów, które będą do dyspozycji turystów od połowy czerwca do połowy września br. Dodatkowe maszyny staną m.in. w Mielnie, Pobierowie, Jastarni, Łebie, Mikołajkach, Zakopanem czy Szczawnicy. Co więcej, operator zapewnia dostęp do ponad 500 urządzeń całorocznych znajdujących się w miejscowościach turystycznych.

Bankomaty z nowym wyglądem

Wraz z instalacją maszyn sezonowych Euronet Polska rozpoczyna rebranding swoich bankomatów i wpłato-bankomatów. Wszystkie urządzenia tymczasowe zaprezentowane zostaną w nowym layoucie, dopasowanym do identyfikacji wizualnej firmy, co pozwoli je wyróżnić i jednocześnie zapewni wyjątkowo korzystną widoczność w najbardziej uczęszczanych w sezonie letnim lokalizacjach. Nowe oznakowanie będzie sukcesywnie wprowadzane we wszystkich pozostałych bankomatach i wpłato-bankomatach sieci.

 

euro2

Fot. materiały prasowe Euronet Polska


– Wprowadzamy rebranding urządzeń Euronet, ponieważ chcemy uspójnić wszystkie elementy naszej identyfikacji wizualnej. Poprzez odświeżenie wyglądu bankomatów i wpłato-bankomatów nadajemy im wyrazistości i wpisujemy się w obecne trendy, co przyczyni się do jeszcze lepszej widoczności naszych maszyn w polskich miastach. Start sezonu wakacyjnego to świetna okazja do zaprezentowania ich przed klientami w zupełnie nowej odsłonie – mówi Ewa Miziołek, dyrektor marketingu i wsparcia sprzedaży Euronet Polska.

Nagrody za fotografie

Rebrandingowi urządzeń sezonowych towarzyszyć będzie konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, który potrwa od 4 lipca do 28 września br. na profilu Euronet Polska na Facebooku.

 

euro1Fot. materiały prasowe Euronet Polska


Na użytkowników, którzy prześlą zadanie konkursowe w postaci zdjęcia bankomatu sezonowego z kreatywnym uzasadnieniem, co go wyróżnia, czekać będą zestawy fotograficzne oraz karty Empik o wartości 200 PLN. Rozstrzygniecie konkursu odbywać się będzie co 2 tygodnie.

OLGA DANIELEWICZ

Analizujemy wszystko co ważne dla Twojego portfela oraz praw i obowiązków. Jeśli polubisz nas na Facebooku, każdy nowy artykuł wyświetli się na Twojej stronie zaraz po publikacji; w ten sposób nic ważnego nie umknie Twojej uwadze. Kliknij więc w ten tekst, zznajdziesz się na taszym fanpage i u gór zostanie Ci do kliknięcia boksik "polub"!